Retourneren/klachten

Retourneren

Indien u uw order wenst te retourneren, dient u dit altijd via de mail aan ons kenbaar te maken binnen 14 dagen na aankoop. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Retourzendingen zijn voor risico van de koper, zorg daarom altijd voor een verzendbewijs. 

Na uw bestelling laten wij u per email weten of wij de materialen voor u moeten bestellen. Indien wij speciaal voor u materialen bestellen bij de leverancier, kunnen deze niet worden geretourneerd.

Wij adviseren om altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer (deels) kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. U dient zelf zorg te dragen voor transport van de retourzending, indien u dit wenst kunnen wij tegen kostprijs het transport regelen.

Klachten

Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over een geleverd product dan kunt u een klacht indienen via de mail info@tuinplank.nl. Omschrijf uw klacht duidelijk en voeg een foto toe van het betreffende product. 

U krijgt dan een ontvangstbevestiging en binnen enkele werkdagen wordt een oplossing met u besproken.

Indien u hierover niet tevreden bent kunt u ook contact opnemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.